Returul Produselor
Cumpărătorul are dreptul să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare inițiale. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor. Contravaloarea produselor returnate se va face în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor şi inspectarea acestora pentru a fi în starea inițială.
Modalitatea de plata este prin transfer bancar în contul clientului. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, sigilate. Nu se acceptă returul produselor dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților și din motive de igienă.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu care a fost livrat produsul. În cazul produsele deteriorate Clientul va trebui să informeze Furnizorul în scris în maxim 48 ore de la recepția produselor, asupra intenției de a le returna și a motivelor care stau la baza acestei intenții.
Produsele returnate fără înștiințarea prealabilă scrisă a Furnizorului nu vor fi acceptate și vor trebui plătite integral de către Client. În cazul retururilor Consumatorul suportă doar costurile directe legate de livrarea produselor iar Furnizorul suportă costurile de returnare a acestora.
Daune datorate transportului
Pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului trebuie comunicate Furnizorului în termen de o zi de la data livrării, ca fiind vorba de nerecepționare parțială sau integrală a produselor. În absența vreunei notificări, produsele vor fi considerate ca fiind livrate și recepționate în bune condiții.